Dr. SWAG - IMPREZA

  • Opublikowany 2 lat temu

    DoktorSWAG

    Trwanie: 04:43

    Contact szymon.konkel@kisielshow.com
    ►►FB - Dr.SWAG
    ►► instagram - doktorswag
    ►► Snapchat - swagowaty
    FOTO - Dawid Szala illuminataero_video

DoktorSWAG
DoktorSWAG

JAK SIĘ SPODOBA UDOSTĘPNIJ NA FB DLA ZASIĘGU DZIĘKI :D WBIJAJ NA INSTAGRAM - doktorswag

2 lat temu
DeeJay Adiozo
DeeJay Adiozo

DoktorSWAG Jest puszczane na głośniku 😎

2 lat temu
POLISH GUY
POLISH GUY

DoktorSWAG powiem ci ze refreny robisz zajebiscie SZACUN MORDO tylko gdybys robil jeszcze lepsze zwroty bylby ROZKURW pozdro ziomek

2 lat temu
Nightmare
Nightmare

DoktorSWAG można z Tobą coś nagrać?

2 lat temu
Kula
Kula

DoktorSWAG spoko

2 lat temu
_queen_kinia TxT
_queen_kinia TxT

Myślałam, że to dredziarz

2 miesięcy temu
Basia Kowalczyk
Basia Kowalczyk

M

5 miesięcy temu
Skona
Skona

Czemu to ma kurwa tylko tyle wyświetleń?!

5 miesięcy temu
Michał Nowak
Michał Nowak

weź teraz to sobie zaśpiewaj

6 miesięcy temu
Xaonix
Xaonix

2020? :)

6 miesięcy temu
Zigzis
Zigzis

☺️

Rok temu
PAULA SOŁTYSIAK 2DTP
PAULA SOŁTYSIAK 2DTP

halo dlaczego tak mało wyświetleń? :(

Rok temu
Kamilowa
Kamilowa

Zrób sklep i wprowadź takie bluzy jak na zdjeciu, obiecuje że bede pierwsza która ja kupi

2 lat temu
SłodkiSmok
SłodkiSmok

To właśnie puściłem na imprezie oraz ..... komunii😄

2 lat temu
SopeleQ
SopeleQ

Fajne kurła

2 lat temu
zoryk
zoryk

ja od rafona

2 lat temu
Paweł Orłowski
Paweł Orłowski

O kurna uzależnienie niemoge przestać tego słuchać

2 lat temu
Team H5
Team H5

Zajebista

2 lat temu
Kinga Kinga
Kinga Kinga

Propsy ziomm👑

2 lat temu
rayeen
rayeen

co to za autotune? xd

2 lat temu
Meczku Tv
Meczku Tv

Kurwa sztoooooosz zajebiste

2 lat temu
Szymusieq
Szymusieq

Kozak nuta łap suba i łapke 💪👍

2 lat temu
MiXPompa
MiXPompa

Osena 10 na 10

2 lat temu
MiXPompa
MiXPompa

Ocena

2 lat temu
MiXPompa
MiXPompa

👌

2 lat temu
Maciej Pierzakowski
Maciej Pierzakowski

IMPREZA 😜😝😛

2 lat temu
cosmic label
cosmic label

Young mux

2 lat temu
cosmic label
cosmic label

Dr SWAG zajebiste jak zwykle chcesz ze mną piosenkę mój kanał z rapem to young muz

2 lat temu
Aga O.
Aga O.

JEZUUU NAJLEPSZY ♥

2 lat temu
Kacperr ٧
Kacperr ٧

kocham to gosciu

2 lat temu
hanss
hanss

Zajebiste

2 lat temu
karton Q-q o
karton Q-q o

następny igi się szykuje :P

2 lat temu
Rush3r
Rush3r

chujowe i spierdalam

2 lat temu
Miłosz Pietruszewski
Miłosz Pietruszewski

Powinieneś mieć znacznie więcej wyświetleń. Pozdro mordo, oby tak dalej ;D

2 lat temu
julia ryniecka
julia ryniecka

❤❤❤❤❤

2 lat temu
Keanly
Keanly

Zajebiste!

2 lat temu
PatrykSBM
PatrykSBM

Gwałce replay pozdro 👊

2 lat temu
MATZz Smk
MATZz Smk

Ale muza membrany w głośniku rozpierdala a mam pytanie da się Dr.swag pobrać tą muzę?

2 lat temu
twój ziomal
twój ziomal

Skrrrrr jee

2 lat temu
Adamson
Adamson

Karzda piosenka pobrana KoZAk GWAŁCe REPLAY Jestes kozakiem Pozdro kocham cię oczywiście no homo :)

2 lat temu
Mikołaj
Mikołaj

czemu jestem tu tak późno? przepraszam Cie...

2 lat temu
Mikołaj
Mikołaj

DoktorSWAG 3mam kciuki i rozwiajaj się dalej

2 lat temu
DoktorSWAG
DoktorSWAG

mikołaj Spoko mordo ważne że jesteś👊🏼🔥🔥

2 lat temu
Dominiczek
Dominiczek

zajebiste

2 lat temu
Gafiki
Gafiki

Byłem głodny....... po przesłuchaniu wpierdalałem pizze 🔥🔥🔥

2 lat temu
Jeban3 Australopiteki
Jeban3 Australopiteki

O człowieku żałuje że cie dopiero teraz poznałem SZTOS W CHUJ 🔥🔥

2 lat temu
Patryk Bogusław
Patryk Bogusław

CZEKAM NA WIĘCEJ! DAWAJ PŁYTE WYDAWAJ! SZTOS!

2 lat temu
Mikolaj Noskowski
Mikolaj Noskowski

Siada jak gruby na butle od vanisha

2 lat temu
Juras
Juras

Sztos

2 lat temu
sebacossavk
sebacossavk

KURWA MORDO UWIELBIAM CIE DNDKS EEMMSNSSOMSSJSB !1!1!1!1!1 DAWAJ KLIPA WALIMY AHBGA!1!1!1!

2 lat temu
Gafiki
Gafiki

SZTOSS!

2 lat temu
Skorpion na plecy
Skorpion na plecy

Siema! Gdzie można pobrać Twojego nuty?

2 lat temu
maslak;p
maslak;p

fajna muzyczka ale dlaczego DOKTORSWAG PROSZE TO CIE TAK SZPECI

2 lat temu
Fenix Here ツ [TheNekes]
Fenix Here ツ [TheNekes]

Oglądając kisiela cię spotkałem :DD Kozak nutka :D

2 lat temu
Adrian Kosiedowski
Adrian Kosiedowski

Kto od rafona ?

2 lat temu
fllapygame
fllapygame

Cały czas słucham

2 lat temu
Mucio
Mucio

Matka kazała puścić

2 lat temu
Kordian
Kordian

Fire

2 lat temu
BertY TricepS
BertY TricepS

Sztos :)

2 lat temu
zxcvbnm
zxcvbnm

kto od Rafonixa

2 lat temu
Wojtuś 002
Wojtuś 002

Jesteś zajebisty 😎nie rozumiem czm masz mało subòw 🤔

2 lat temu
paulinax125
paulinax125

Fajna muze robisz czego tak mało wyświetlen

2 lat temu
Koon3k
Koon3k

Nie ma co gadać...Zajebiste!

2 lat temu
Marek Bączek
Marek Bączek

Kto od Rafonixa?

2 lat temu
YouTube Official
YouTube Official

Kozak nutka #teamrafonix

2 lat temu
Nightmare
Nightmare

lecę w weekend na impreze mam ekipę uderzamy dzisiaj w sedno z nowym featem nic nie trzeba mi już więcej mam praktykę w każdy weeknd gruby melanż gram muzykę lecę w weekend na impreze mam ekipę uderzamy dzisiaj w sedno z nowym featem nic nie trzeba mi już więcej mam praktykę w każdy weeknd gruby melanż gram muzykę Buja w chuj !!!

2 lat temu
Wiktor Pawlak
Wiktor Pawlak

Kiedy nuta z rafonem ?

2 lat temu
Łukasz Kaczmarek
Łukasz Kaczmarek

Kto od Rafona? ;D

2 lat temu
imolderthanyourmum
imolderthanyourmum

a co on robi ze tu przechodzicie ? XD

2 lat temu
JestrmZPolski Szczecina
JestrmZPolski Szczecina

XxKaczmarxX Thunder Gaming ja

2 lat temu
Geodeta Wiatru
Geodeta Wiatru

No Klaun rasowy z niego doskonaly xD

2 lat temu
Łukasz Kaczmarek
Łukasz Kaczmarek

Wyjebane w to mam ale jest śmieszny xD

2 lat temu
Geodeta Wiatru
Geodeta Wiatru

Rafon to łeb obsrany a gra cwaniaka doskonale pokazal to w subwayu dziekuje ;)

2 lat temu
LIL Panzer
LIL Panzer

Fajne te twoje piosenki tylko czemu tak mało wyświetleń?

2 lat temu
pompaaa xd
pompaaa xd

Plis zrob skladke swoich muzyk dobre bity masz bd mial czego sluchac

2 lat temu
Jerycho
Jerycho

Kiedy nuteczka z Marcinem?!

2 lat temu
Janush Bober
Janush Bober

Super💗💗💗💗

2 lat temu
Miłosz Świtała
Miłosz Świtała

Mógłbyś wysłać bit z pozwoleniem autorskim na gmai miszmiszczy@gmail.com Byłbym wdzięczny ;)

2 lat temu
semafor malek
semafor malek

Kolejna świetna nuta mordo

2 lat temu
semafor malek
semafor malek

DoktorSWAG :)))))) (:

2 lat temu
DoktorSWAG
DoktorSWAG

semafor malek dzięki👊🏼🔥🔥

2 lat temu
I Seven
I Seven

Najsik typie :D .Słucham cie od 3 dni :)

2 lat temu
Emil P
Emil P

Sztoooooosiwo

2 lat temu
Kraina223's
Kraina223's

Doktor swag ta nuta rozwala wszystkie twoje piosenki jakie stworzyłeś przez ostatni czas a multi może się schować przy takiej nucie. ps: oby tak dalej (y)

2 lat temu
BuRn
BuRn

Sztos, dlaczego to ma tak malo wyświetleń?

2 lat temu
Adiś 80912
Adiś 80912

Zajebista nutaa❤❤

2 lat temu
Hubert Maslowski
Hubert Maslowski

gwałce reaplay XD

2 lat temu
Varos
Varos

Refren kozak 💪

2 lat temu
Nexo 12
Nexo 12

Daj serducho mordo jestem twoim największym fanem mordo

2 lat temu
Zielu
Zielu

Daj serce katuje caly czas całą grę bletki i suka :D

2 lat temu
Dawid Dawidek Siwak
Dawid Dawidek Siwak

Super pozdro 😎👍👊

2 lat temu
Kacper Kwiatkowski
Kacper Kwiatkowski

Od rafona :)

2 lat temu
JDabek 2137
JDabek 2137

POZDRO OD RAFONA :)

2 lat temu
Daniel Klimczak
Daniel Klimczak

Pozdrawiam :D

2 lat temu
Customizer
Customizer

Kiedy wydajesz płyte Mordo Kozackie pozdro koleś z Autobusu 😂😂😈

2 lat temu
Ambasador Jamajki
Ambasador Jamajki

HOT

2 lat temu
nasienie jezusa
nasienie jezusa

kiedy nuta z rafonem

2 lat temu
Dominik Smyl
Dominik Smyl

Zajebiste piona!!

2 lat temu
gro3 zek
gro3 zek

Zajebiste

2 lat temu
Grzegorz Litwinsky
Grzegorz Litwinsky

dzisiaj na domóweczce bede tym katował ludzi XD

2 lat temu
Siedluuu
Siedluuu

Sobota uratowana 😍

2 lat temu
Jan Sadowski
Jan Sadowski

zajebista nuta

2 lat temu
Kangroo
Kangroo

Jak zwykle kozackie pozdro :D

2 lat temu
Rasta ;/
Rasta ;/

Kiedy z rafonem

2 lat temu
WhiTe
WhiTe

Super kozak nuta. Przeczytasz email od miszmiszczy?

2 lat temu
Grzybekk_G0D
Grzybekk_G0D

Kozaczek mordo wczoraj na snapie pisaliśmy :d

2 lat temu
Hakovsky Shoty
Hakovsky Shoty

Idealnie na melanż XDD

2 lat temu
Wiktor Pawlak
Wiktor Pawlak

Czemu tak mało wyświetleń ?

2 lat temu
dzokuu ;]]
dzokuu ;]]

ile masz dredow na glowie ?

2 lat temu
Yellow.
Yellow.

kozak, jak zawsze. Pozdrowionka :D

2 lat temu
Brejn
Brejn

To jest to na co czekałem oooo tak 👍👍👌👌❤

2 lat temu
twój ziomal
twój ziomal

To jest prawdziwy swag

2 lat temu
ZenciaK
ZenciaK

dokladnie tak mam XDD

2 lat temu
Frozi Zawadiaka
Frozi Zawadiaka

zenchuj zenchuj zenchuj rutututututu

2 lat temu
Szymek
Szymek

Te łapki w dół to sąsiedzi i babki z dyzuru xd

2 lat temu

Kolejny

Dr. SWAG - PRZESTER

04:35

Dr. SWAG - PRZESTER

DoktorSWAG

wyświetleń 164K

Dr. SWAG - KOCIE RUCHY (Official Video Clip)

03:33

KTO UMRZE, TO UMRZE I TRUDNO | Poszukiwacz #458

7:22

Dr. SWAG - ZE MNĄ BĄDŹ (Official Video Clip)

03:10

Dr. SWAG - TA DZIEWCZYNA

03:23

Dr. SWAG - TA DZIEWCZYNA

DoktorSWAG

wyświetleń 3,6M

SKŁADANKA DR. SWAG

2:56:12

SKŁADANKA DR. SWAG

Matix03YT

wyświetleń 7K

Dr. SWAG - CAŁA GRA

04:03

Dr. SWAG - CAŁA GRA

DoktorSWAG

wyświetleń 1,2M

Dr. SWAG - POLEJ MI VODKI

03:13

Dr. SWAG - POLEJ MI VODKI

DoktorSWAG

wyświetleń 7M

Dr. SWAG - SERCE MOJE GRA

03:17

Dr. SWAG - SERCE MOJE GRA

DoktorSWAG

wyświetleń 1,4M

Dr. SWAG - SUKA

03:36

Dr. SWAG - SUKA

DoktorSWAG

wyświetleń 572K

Dr. SWAG - ZERUJEMY 07

02:47

Dr. SWAG - ZERUJEMY 07

DoktorSWAG

wyświetleń 27M

Dr. SWAG - ZA BLOKIEM

04:37

Dr. SWAG - ZA BLOKIEM

DoktorSWAG

wyświetleń 275K

KTO UMRZE, TO UMRZE I TRUDNO | Poszukiwacz #458

7:22

Kobik "Werter" prod. Litt Willson

3:28

Kobik "Werter" prod. Litt Willson

BORCREW OFFICIAL

wyświetleń 309K

Jack Harlow - Tyler Herro [Official Video]

3:00

Harry Styles - Golden (Official Video)

3:30

Harry Styles - Golden (Official Video)

HarryStylesVEVO

wyświetleń 28M

Cleo - W Telefonie

3:20

Cleo - W Telefonie

CleoVEVO

wyświetleń 189K

Bring Me The Horizon - Teardrops (Official Video)

3:38

Bring Me The Horizon - Teardrops (Official Video)

BMTHOfficialVEVO

wyświetleń 3,9M